If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи Меган с 250 коня може да направи 8:28, Голфа с 211 може да направи 8:34, но Джуилета QV с 235 е абсолютно невъзможно да направи 8:30 ............
Жоре мани ги бре,те си пишат наизустСпоред мен времето на Жужа е доста добро
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Значи Меган с 250 коня може да направи 8:28, Голфа с 211 може да направи 8:34, но Джуилета QV с 235 е абсолютно невъзможно да направи 8:30 ............
Никъде нищо не съм казал за другите коли! Дръж се коректно! На записа се вижда, че не правят цяла обиколка, следователно за този участък, който изминават - времената може и да са такива.
Аз писах за цяла обиколка.
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Novitec направи Alfa Romeo Giulietta по-интересна:
Novitec е тунингова фирма, която може да повиши мощността на всичко имащо четири колела и е „made in Italy“.
Сега немските тунери са се занимали с Alfa Romeo Giulietta, като промените са по външния вид и разбира се мощността.
Във външния вид немските тунери предлагат ефектен body kit, включващ заден дифузьор, четири накрайници на ауспуха, избор на нов дизайн лети джанти с размер от 18 до 20 цола, както и спортно окачване, което приближава автомобила до пътя.
За да подобрят динамиката на Giulietta от Novitec предлагат различни пакети за дизелови и бензинови двигатели. Да споменем промяната предлагана за най-масовия бензинов двигател TB с обем 1.4 литра при който мощността е повишена до 195 к.с.
При най-силната версия имаща бензинов 1.8 TBi мощността е повишена от стандартните 235 к.с. на 261 к.с
Такааа занапред ще моля, всеки фен, който пуска информация за развитието на даден модел да поства тука важната информация в текстов блок с цитиран първоизточник.
Целта е темите по развитието на дадени модели да останат тука за да бъдат четени от всички (понякога линковете с информацията зачезват).
Друго - постове от по една дума (примерно "красота") ще имат латентен период т.е. оставям ги максимум пет дена за да могат авторите им да се кефят но след този период ще бъдат редуцирани
Целта е да направим този раздел не чат а място със строго ясна и структурирана информация - един вид енциклопедия за фенове.
А, за малко да забравя - всякакви негативни мнения относно марката не са желани - адекватните сравнения с аналогични марки ще бъдат разглеждани от мен лично и след изтичане на петдневен латентен период авторите им ще получат аргументация на ЛС, ако са съгласни с моята аргументация - поста им бъде редуциран (с тяхно знание).
Засега толкова
П.П. моля, никой да не се хаби да спори с мен в открития форум - всякакви мнения, възражения и каквото друго се сетите - на ЛС!
Имам 1.4 ТВ 170 коня вече шест месеца и навъртях 10 000 км. Няма да говоря за това колко много ми харесва колата. Искам само да споделя един интересни факт. Малкият турбо мотор носи много добри емоции, но когато се кара нормално разходът е изключително добър. В момента градският разход в София е 7,8 л/100/км. А когато ти се иска да се поръчкаш бутона DNA помага за това. Определено има причина мотора да спечели двигател на 2010 година в класа си.
Колата наистина на живо изглежда много по добре от всичките снимки, които съм гледал, но визията и харесването й е въпрос на вкус. За мен е с уникален дизайн и трудно може да се обърка с друга марка пък била и тя Фият Браво!
Поне според мен определено са успели да съчетаят приятен хечбег със Смело малко Сърце!
Имам 1.4 ТВ 170 коня вече шест месеца и навъртях 10 000 км. Няма да говоря за това колко много ми харесва колата. Искам само да споделя един интересни факт. Малкият турбо мотор носи много добри емоции, но когато се кара нормално разходът е изключително добър. В момента градският разход в София е 7,8 л/100/км. А когато ти се иска да се поръчкаш бутона DNA помага за това. Определено има причина мотора да спечели двигател на 2010 година в класа си.
Колата наистина на живо изглежда много по добре от всичките снимки, които съм гледал, но визията и харесването или не е въпрос на вкус. За мен е с уникален дизайн и трудно може да се обърка с друга марка пък била и тя Фият Браво!
Поне според мен определено са успели да съчетаят приятен хечбег със Смело малко Сърце!
Супер! Поздравления за избора и понеже, ако не се лъжа ти си първия собственик на такъв модел, който пише тука - моля да споделиш още и всякакви впечатления относно модела.
Супер! Поздравления за избора и понеже, ако не се лъжа ти си първия собственик на такъв модел, който пише тука - моля да споделиш още и всякакви впечатления относно модела.
За колата мога да говоря много НО пак казвам че определено ще бъда пристрастен.
Интересен факт мисля е че повечето собственици (около 65%) на новата Жулиета никога преди това не са имали Алфа!
Според мен колата има страхотно поведение на пътя често ми се налага да патувам по двете "магистрали" на Бг. и всички знаем в какво състояние са те. Няколко пъти патувах и до Боровец и до Девин ... няма такова удоволствие. За цялото усещане освен много пъргавият мотор допринася и послушанието на волана, колата е много изпълнителна и послушна. В режим Динамик колата се променя доста даже бих казал изненадващо. Волана става по директен и още по послушен, двигателя започва да се сеща много бързо какви глупости искаш да направиш.
Но като всеки автомобил има си и недостатъци. Типичното за италианците сглобяване на места са си оставили ръцете. Големият ход на съединителя също ... но поне за него имат оправданеиа имено Старт/Стоп системата (която наистина пести гориво).
Като цяло съм влюбен в колата и моето лично мнение е че определено се отличава както като външен вид така и като динамика и поведение!
Абсолютно невъзможно време е това на Жулиетата, ако е със серийно оборудване!
8:50 е най-доброто на което е способна!
---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:18 ----------
Сега като изгледах видиото , ясно се вижда , че не включват в обиколката почти цялата права.
Ето това е цялата обиколка на пистата и времето което дава! Не видях коя част от пистата са скасили или липсва! http://www.youtube.com/watch?v=Aw-TGgk7WuU&NR=1 Alfa Romeo Giulietta QV - Nurnburgring
Comment